MEGRENDELÉS MENETE
1.Regisztrált vásárlóként
A rendeléshez regisztrálhatsz e-mail címed, telefonszámod, számlázási és szállítási címed megadásával. Az így létrehozott ügyfélfiókodba lépj be a rendelés előtt, válaszd ki a kívánt termékeket, és add le a rendelésed. Előnye a regisztrációnak, hogy az ügyfélfiókba belépve tájékozódhatsz korábbi vásárlásaidról és aktuális rendelésed állapotáról.
2. Regisztráció nélkül
Ebben az esetben nincs mas dolgod, mint kiválasztani a kívánt termékeket, Kosárba tenni, majd a számlázáshoz és szállításhoz szükséges információk megadása után befejezni a rendelést.
A rendelés folyamata mindkét esetben megegyezik.
- Keresd meg a megrendelni kívánt terméket csak úgy böngészve, vagy akár a keresés funkciót használva.
- Kattints a kívánt termékre.
- Kattints a "KOSÁRBA" gombra!
- Válogatás után nézd át a "KOSÁR" tartalmát, amit a weboldalunk felső részén fogsz megtalálni. Itt lehetőséged van változtatni a darabszámon, vagy akár termékeket kivenni is. A kosárban, ha folytatni szeretnéd a vásárlást, akkor kattints a "VISSZA A TERMÉKEKHEZ" gombra.
- Ha befejezted a vásárlást, és nem szeretnél több terméket rendelni, akkor kattints a "TOVÁBB A PÉNZTÁRBA" gombra.
- Szükséges adatokat (név, cím, mobiltelefonszám, email cím) töltsd ki!
- A szállítási módot válaszd ki, majd add meg a szállítási címed!
- A fizetési módot válaszd ki (Utánvétel; banki előre utalás; online bankkártyás fizetés).
- Ha a számlázási címed eltér a szállítási címtől, kérünk, töltsd ki a megfelelő adatokkal.
- A rendelés összesítése következik, ahol a megjegyzés rovatba üzenetet, a megrendeléshez kapcsolódó információt írhatsz nekünk. Ne felejtsd el bepipálni, hogy elfogadod a vásárlási feltételeinket, és mehet a klikk a "MEGRENDELEM" gombra.
- Minden sikeres rendelés leadás után megrendelés visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelésed adataival. A megrendeléssel, illetve a kiszállítással kapcsolatban folyamatosan tájékoztatunk a megadott e-mail címeden. Éppen ezért kérünk, a rendelésnél mindig működő, ellenőrizhető e-mail címet adj meg.
Hibás termék
Ha a sértetlen csomagolású termék kézhezvétele után kiderül, hogy nem működik megfelelően, vagy valamely része hiányos, sérült, kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot az info@cafeanalog.hu email címen, hogy le tudjuk egyeztetni a termék cseréjét. Ehhez mindenképp szükségünk lesz a vásárlásodhoz kapott számlához is, ami elég digitális formában is. Ha személyesen nem tudod behozni a hibás terméket, postai úton is visszaküldheted nekünk saját költségen. A pontos szállítási címet emailben tudjuk leegyeztetni.
Ha elakadsz a regisztráció vagy a rendelés során, kérdésed merül fel, írj nekünk az info@cafeanalog.hu e-mail címre, vagy hívj minket a 06 20 441 1772 telefonszámon hétköznapokon 9-15 óra között.